Social media strategie
Werken aan je online zichtbaarheid zonder een plan is niet handig.
Waarom werken met een Social media strategie zo belangrijk is?
Waarom zou je 'zomaar iets doen'. Bij je klant werk je toch ook met een plan?
Hoe ga ik te werk?
Zorgen dat de content die je maakt bij jouw ideale klanten terecht komt, dat is waarom we een Social media strategie maken. Bij het maken van jouw strategie denken we na over jouw doelgroep, de hulpvraag van je ideale klant, de 'reis' die zij doorlopen, maar ook welke kanalen je inzet en met welk doel je dat doet
Kennismaken
Ik ben reuze nieuwsgierig naar jouw onderneming! En wanneer we gaan samenwerken hebben we ongetwijfeld verwachtingen naar elkaar en daarom is het goed om deze eerst door te spreken voordat we beginnen. Hierin vertel jij meer over jouw bedrijf, je doelen en wensen.
Strategiesessie
Na de kennismaking plannen we een strategiesessie in. Tijdens deze sessie zorgen we o.a. dat we jouw doelgroep en jouw ideale klant helder krijgen. Ook bepalen we welke kanalen het beste ingezet kunnen gaan worden en welke thema's het beste bij jouw ideale klant, doelen en missie/visie passen.
Uitwerken plan
Evaluatie
Net als in een bedrijfsplan dien je constant bij te sturen wanneer je kwaliteit wilt leveren. Ik help je hier graag bij zodat jij continue resultaatgericht en kwalitatief kunt blijven werken.
Investeren in een social media strategie?
Jouw social media strategie in 120 minuten
Strategiesessie: 2 uur
O.a:
- Social research
- Concurrentie analyse
- Doelen
- Ideale klant & doelgroep
- Content & thema's
Investering €250
Excl BTW
FAQ
We willen graag voor resultaat gaan. Net als de aanpak die je waarschijnlijk bij je patiënten hanteert is voor resultaat een duidelijke strategie nodig.
Nee helaas. Het is verstandig om na een bepaalde termijn (meestal een jaar) nieuwe doelen te bepalen en te onderzoeken of jouw doelgroep nog steeds op dezelfde kanalen actief zijn. Ook controleer je regelmatig of je strategie nog het gewenste resultaat oplevert.
Jazeker, leuk! Maar dit is alleen zinvol als er al een (content)strategie aanwezig is. De onderwerpen en ideeën moeten daar namelijk wel op aansluiten. Is er al een strategie aanwezig dan doen we een content brainstorm. Deze duurt ongeveer 2 uur en kost €99 BTW vrijgesteld.
Is er nog geen strategie dan is dit helaas niet mogelijk.
Kort en bondig: Ja!